marți, 8 februarie 2011

Glasul dansului

        






                Pentru că street-danceul este primul stil de dans, în care regurile stricte ,sunt înlocuite cu unele noi, devenind un mod absolut liber de a-ţi exprima fiecare mişcare a corpului.

    
       O nouă şcoală de dans “pe piaţă”, Escape crew fondată de către Cristian Alexandru(Fido).
       Fido este plictisit de coregrafii monotone si de lucruri banale, aşa “a luat naştere”, proiectul său.Lansarea a avut loc la începutul lunii noiembrie 2009.Stilurile de dans predate sunt variate şi includ:Popping, Loking, Lyric-al, New style, Waveing, Breack-dance, Cultură Urbană. În present are peste 150 de elevi, înscrişi la cursurile sale de dans



1.      Ce înseamnă pentru dumneavoastră street-dance?

        Pentru mine street înseamnă, anturaj, noi suntem o comunitate, un grup, o familie, învăţăm unul de la altul şi rezolvăm orice problemă prin dans asta înseamnă street dance.

2.      Şcoala de dans Escape este proiectul dumneavoastră, de o scoală de dans?

       Am început acest proiect pentru că iubesc dansul, şi aştept rezultate favorabile, care nu pot veni decât dacă elevii mei vor muncii foarte mult.

3.       Ce vă atrage la acest stil de dans?

         Pentru că sunt îndrăgostit de acest stil de dans este un sentiment extrem de plăcut sa vezi că cineva învată de la tine, de aceea am considerat că cel mai bine este sa creeaz o comunitate, prin intermediul căreia poţi învăţa ceva, ideea este că vei căştiga prieteni, nu voi renunţa niciodată la acest proiect indiferent de abstacole.

4.      Ai menţionat că pot exista obstacole, în ce constă acestea?

          Eu sunt coordonatorul, sponsorul tot ceea ce am obţinut este datorită eforturilor mele, uneori este o muncă voluntară,sunt nevoit să investesc din resursele mele financiare  ca să pot acoperii chiria sălii.Majoritatea elevilor mei au probleme financiare, dar acestea sunt trecătoare. Obstacolele de aici încep.

 


5.      Vreau să ştiu un lucru inedit despre trupa dumneavoastră?

           Surprinzător, este că trupa este compusă din elevii pe care i-am instruit eu, deoarece aşa se creează o legătură, eu stiu  că prin muncă si dăruire vom reuşi.

6.      Care sunt proiectele dumneavoastră de viitor?

          Da, sunt proiecte de viitor muncesc foarte mult cu elevii mei deoarece vreau să încep promovarea acestui proiect la televizor, radio etc.

7.      În opinia  dumneavoastră, cum va evolua acest stil de dans?

         Răspunsul este unul pesimist pentru că fără  a avea sprijin din partea autorităţilor nu vom putea evolua. Peste 20 de ani vreau să văd „Academia dansului de stradă”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu