joi, 28 aprilie 2011

Ce putem face cu 10 lei?

Ce putem face cu 10 lei?

           Undeva în parcul Herăstrau, în mijlocul aglomeraţiei Mihai Popescu un artist plastic desăvârşit, poate desena  un portret în 7 minute în schimbul unei sume de 10 lei.

          “Desenul reprezintă sinceritatea din artă ,nu este posibil să trisezi, este ori bun ori rău…dacă pictezi, închide ochii si caută….arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă…..astea sunt citatele mele preferate”

1.Cum a început povestea ta?

    Aveam 4 ani când am desenat un iepure albastru, am ştiut din ziua respectivă că arta plastică este pasiunea mea, în timp a devenit şi un refugiu pentru mine.

2.Ai studiat undeva arta plastică?

    Nu am avut posibilitatea să studiez şi nu am avut un mentor care să mă ghideze, dar nu regret.

3.Ce înseamnă arta pentru tine?

     Arta înseamnă multe o putem găsi oriunde spre exemplu:în parc vezi un pom nimic deosebit la prima vedere, dar depinde cum vezi natura ,care este o sursă inepuizabilă de inspiraţie.

4. Care este sursa ta de inspiraţie?

      Eu mă inspir din tot.

5.Cât câştigă un pictor pe zi?

      Un pictor nu are un venit stabil şi nici un câştig foarte mare dar este destul pentru un trai decent.

6.Ce alte pasiuni mai are Mihai Popescu?

     Sunt îndrăgostit de baletul classic, nu de balerine.Este extraordinar să vezi cât muncesc pentru un spectacol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu